مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-11اقتصادي

ظرفیت کمپ های ماده 16 البرز به 4 هزار نفر رسید


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ظرفیت کمپ های ماده 16 استان 2 هزار و 500 نفر بوده که طی ماه های آتی ظرفیت نگهداری کارتن خواب ها به 4 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد کاظمینی عصر یکشنبه در جریان بازدید مراکز جدیدالاحداث و توسعه یافته ماده 16 زنان و مردان اظهار داشت: برای اولین بار، سال گذشته 6 مرکز ماده 16 در استان راه اندازی شد، این مراکز با هدف جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: این در حالی است با وجود ضرورت احداث و راه اندازی این مراکز قبل از سال 1400، مرکز ماده 16 در استان وجود نداشت.

کاظمینی تصریح کرد: ظرفیت ایجاد شده در سال گذشته 2 هزار و 500 نفر بوده که طی ماه های آتی ظرفیت نگهداری کارتن خواب ها به 4000 نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف در توسعه و راه اندازی مراکز ماده 16، ایجاد کارگاه های مهارت آموزی و اشتغال زایی است تا افراد بهبود یافته با مهارت لازم و باز پروری شده به جامعه بازگردانده شوند، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پیگیری و نظارت و حمایت از این افراد در دستور کار قرار گرفته تا پس از خروج از کمپ ها تحت حمایت های لازم قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کمپ های ماده 16 البرز به 4 هزار نفر رسید

ظرفیت کمپ های ماده 16 البرز به 4 هزار نفر رسید