مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-08سياسي

نگاه مسئولان به مسائل فرهنگی حاشیه ای است


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم برنامه ریزی بودجه کشور بیشتر اقتصادی است و نگاه مسئولان به مسائل فرهنگی با عنوان اولویت دوم و امری حاشیه ای نگاه می شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم برنامه ریزی بودجه کشور بیشتر اقتصادی است و نگاه مسئولان به مسائل فرهنگی با عنوان اولویت دوم و امری حاشیه ای نگاه می شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، عصر امروز (پنجشنبه، 18 خردادماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی در محل فرمانداری اردستان، اظهار کرد: مسئله فرهنگ به طور کلی و فرهنگ عمومی به طور خاص با تمام جوانب زندگی ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده است، افزود: آنچه در سال های گذشته به آن بی اعتنایی شده است موضوع فرهنگ بوده که باعث شده امروز شاهد ضربات جبران ناپذیری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: از آنجایی که سیستم برنامه ریزی بودجه کشور بیشتر اقتصادی است و نگاه مسئولان و برنامه ریزان توسعه محوری اقتصادی است، مشاهده می شود به مسائل فرهنگی با عنوان اولویت دوم و امری حاشیه ای نگاه می شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمن ابزار قدرت کشور ایران را فرهنگ می داند و در این راستا بیش از 200 شبکه فارسی زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مسئولان به مسائل فرهنگی حاشیه ای است

نگاه مسئولان به مسائل فرهنگی حاشیه ای است