مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-13اقتصادي

اعمال 50 درصد تخفیف و طبقات تشویقی در بافت های فرسوده


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم با اعمال 50 درصد تخفیف در صدور پروانه و ارائه طبقات تشویقی ساکنان مناطق بافت فرسوده را به نوسازی واحدهای مسکونی تشویق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر سه شنبه در جریان بازدید از مناطق دارای بافت فرسوده در اردبیل اظهار کرد: با اعمال طرح های تشویقی دولت تلاش می کند تا سازندگان را ترغیب به نوسازی واحدهای مسکونی کرده و شرایط مناسب و ایمنی را در این مناطق به وجود آورد.

وی تصریح کرد: از اول تیرماه همشهریان در شهرهای دارای بافت فرسوده می توانند با مراجعه به شهرداری ها از مزایای این طرح استفاده کرده و درخواست خود را ارائه کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مساحت شهر اردبیل را 6 هزار و 200 هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان یک هزار و 200 هکتار بافت فرسوده است که با همکاری شورا و شهرداری و سایر مجموعه ها تلاش بر این است تا نوسازی و احیای بافت فرسوده انجام شود.

میرجعفریان افزود: البته در کنار احیای بافت فرسوده، برنامه جامع نیز برای احیای بافت های تاریخی با اعمال قوانین و مقررات خاص پیش بینی شده که در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مصوبه ای به استانداری ابلاغ شده که این مصوبه خبر خوش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال 50 درصد تخفیف و طبقات تشویقی در بافت های فرسوده

اعمال 50 درصد تخفیف و طبقات تشویقی در بافت های فرسوده