مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-13اقتصادي

از لزوم اجرایی شدن مصوب کاهش قیمت بلیت مترو تا صدور مالیات اشتباه


پس از تایید فرمانداری بهای بلیت مترو باید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به کارت های منزلت گفت: علی رغم گذشت یک ماه و نیم از پیگیری این موضوع هنوز اقدامی در رابطه با کارت ها صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: درحال حاضر تنها در 5 نقطه تهران خدمات کارت منزلت انجام می شود و این کارت ها عموماً متعلق به افراد سالمند است و باید تمهیداتی برای این کارت ها در نظر گرفته شود.

پیرهادی گفت: متأسفانه پس از هک شهرداری تهران فاوا هنوز به جایگاه خود نرسیده است و بسیاری از مشکلات مرتبط با کارت منزلت نشأت گرفته از مشکلات فاوا است.

در ادامه زهرا شمس احسان با اشاره به روز صنایع دستی گفت: سهم ناچیز ایران از بازار جهانی صنایع دستی و خارج شدن صنایع دستی از سبد خانوار شاهد مشکلاتی هستیم.

وی گفت: باید زیست بوم یکپارچه صنایع دستی برای توسعه و ترویج و خلق صنایع دستی ایجاد شود و سهم مدیریت شهری در توسعه صنایع دستی چشمگیر است و باید از منابع شهرداری و معماری شهری جهت توسعه صنایع دستی بهره بگیریم.

در ادامه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم نامه شهرداری 40 هزار میلیارد تومانی تهران گفت: اخیراً مطلع شده ایم این تفاهم نامه تبدیل به قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم اجرایی شدن مصوب کاهش قیمت بلیت مترو تا صدور مالیات اشتباه

از لزوم اجرایی شدن مصوب کاهش قیمت بلیت مترو تا صدور مالیات اشتباه