مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-08اقتصادي

راه اندازی 25 کارگاه راهسازی در استان مرکزی


استاندار مرکزی با اشاره به اینکه این استان در سال گذشته در حوزه راهسازی و ترمیم جاده رتبه اول را کسب کرده بود، گفت: اردیبهشت ماه سال جاری نیز در این بخش در جاده های استان 25 کارگاه راهسازی آغاز شده که در مدت 10 سال گذشته بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخل الائمه امروز در دیدار با معدن کاران اظهار کرد: در سال گذشته در راستای اجرای طرح های عمرانی اعتباری به مبلغ 34 هزار میلیارد ریال به استان مرکزی اختصاص پیدا کرد، این در حالی است که از سال 95 تا 1400 حدود 32 هزار میلیارد به این استان اختصاص پیدا کرده بود.

وی افزود: طرح های عمرانی نیمه تمام زیادی در استان مرکزی از سال های گذشته مانده بود که برخی از این طرح ها به تعبیری آثار باستانی تبدیل شده بود؛ پروژه پل سنجان مطالبه اصلی مردم شهر بود که از ابتدای این دولت تنها 30 درصد پیشرفت داشت که با شبانه روزی اجرای شدن آن در مدت یک سال به پایان رسید.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک هم با همین مشکلات روبرو بود به طوری که 13 سال از شروع عملیات اجرایی آن سپری شده، در صورتی که باید هم اکنون خدمات درمانی به غرب کشور ارائه می داد اما پیشرفت مناسبی نداشت؛ طی مدت کوتاهی این روند در دولت جدید شتاب گرفت و هم اکنون برخی تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تهیه و ذخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 25 کارگاه راهسازی در استان مرکزی

راه اندازی 25 کارگاه راهسازی در استان مرکزی