مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-11سياسي

مدیریت بحران باید عهده دار بحران روز پنجشنبه می شد


شهردار زنجان با بیان اینکه درست نیست به خاطر برخی ملاحظات بخواهیم اطلاع رسانی درست انجام ندهیم، گفت: زنجان دچار سیل شد، چرا که آبگرفتگی معنای خاص خود را دارد و در واقع نیروهای شهرداری علاوه بر انجام وظیفه خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر به مطالب مطرح شده در مورد بارندگی روز پنجشنبه گذشته در شهر اشاره و اظهار کرد: وجود مشکل در بحث هدایت آب های سطحی کاملا مشخص شود و در واقع در دو دهه گذشته با وجود این مشکلات هیچ کاری انجام نشده بود.

شهردار زنجان به وجود مستندات آبگرفتگی و بروز مشکل در سطح شهر با بارش های ساده در سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: شهرداری هم با توجه به امکانات نسبت به تخلیه آب و یا سنگربندی کیسه های شنی مانع ورود آب به مغازه ها می شد.

وی با تاکید بر اینکه قرار بود شهر به صورت جهادی ولی کاملا به صورت علمی اداره شود، ادامه داد: به همین دلیل در بهار سال گذشته در دو جبهه انجام اقداماتی برای حل مشکل آب های سطحی به صورت بلندمدت و کوتاه مدت آغاز شد.

فیروزفر از شناسایی و دسته بندی 77 نقطه از شهر که مستندات ناشی از بروز مشکل به هنگام بارندگی وجود داشت خبر داد و گفت: سال های سال این نقاط به هنگام بارش با مشکل موجه شده و شهر منتظر فروکش آب می ماند که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران باید عهده دار بحران روز پنجشنبه می شد

مدیریت بحران باید عهده دار بحران روز پنجشنبه می شد