مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-19سياسي

زاکانی در بروکسل چه کرد؟


شهردار تهران در روزهایی که عده ای سعی داشتند با نیات سیاسی ، جمهوری اسلامی ایران را منزوی نشان دهند، با حضور در مجمع عمومی متروپلیس در بروکسل به مراودات بین المللی با شهرداران کلانشهرهای مهم جهان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی یکشنبه 21 خردادماه  1402 به دعوت انجمن کلانشهرهای مهم جهان و با همراهی لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و مهدی عباسی، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران راهی بروکسل پایتخت بلژیک شد تا در چهاردهمین مجمع عمومی متروپلیس شرکت کند.

سفر سه روزه شهردار تهران به بلژیک با  حضور او در نشست هم اندیشی شهرداران حاضر در چهاردهمین کنگره جهانی متروپلیس آغاز شد که در این نشست، شهردار تهران از رویکردهای مدیریت شهری در قالب چند سرفصل از جمله مناسب سازی شهر برای اقشار مختلف همچون بانوان، سالمندان، معلولان و جانبازان، حرکت از سوخت های فسیلی به سمت استفاده از انرژی های نو در حمل و نقل عمومی، توسعه فضاهای سبز شهری، مدیریت منابع آبی و بازچرخانی آب، مدیریت پسماند و فرهنگ سازی و مدیریت تفکیک پسماند سخن گفت.

زاکانی در ادامه در مجمع عمومی متروپلیس شرکت کرد که سخنرانی وی در این مجمع با محوریت وضعیت مدیریت شهری تهران و تشریح جزییات طرح های من شهردارم با تأکید بر مشارکت اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی در بروکسل چه کرد؟

زاکانی در بروکسل چه کرد؟