مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-15سياسي

تدوین نقشه راه انتخابات با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب در وزارت کشور


رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تهیه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری براساس مولفه های چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور بر استفاده از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران و بخشداران خواست نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی عوامل و هیات های اجرایی اقدام کنند.

محمدرضا غلامرضا این مطلب را در نخستین همایش آموزش منطقه ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در مجتمع نفت محمودآباد، مطرح کرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت حلقه های میانی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم گفت: در فرآیند انتخابات، آموزش به عنوان یک عامل پیشران از جایگاه ممتازی در فرایند اجرای انتخابات برخوردار است و قوانین مرتبط با انتخابات نیز باید آنقدر در ذهن عوامل اجرایی تکرار و تمرین شود تا آنان به همه امور مسلط شوند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تهیه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری براساس مولفه های چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، افزود: در همین راستا راهبرد هایی تدوین و به استان های کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه انتخابات با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب در وزارت کشور

تدوین نقشه راه انتخابات با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب در وزارت کشور