مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-15سياسي

وجود 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در سال 1401 از پنج واحد فناور در بخش کشاورزی این استان به 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان رسیدیم که امری بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عصر امروز در آیین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان به ویژه شهدای جهادگر اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی سال جاری با شعار امنیت غذایی و گشایش در سفره مردم نامگذاری شده است.

وی افزود: موارد و مباحث مطرح شده در مورد تأمین سرمایه در گردش، ذخیره سازی نهاده های دامی و تشکیل شورای کشاورزی استان سمنان که توسط تولیدکنندگان مطرح شد، پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: بحث الگوی کشت با ساماندهی کارگروه این حوزه و استفاده از ظرفیت نخبگان این بخش، در دستور کار قرار دارد.

قاسمی با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق شعار سال است، گفت: ما در سال 1401 از پنج واحد فناور در بخش کشاورزی استان سمنان به 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان رسیدیم که امری بسیار ارزشمند است.

پایان پیام/74007/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی سمنان

وجود 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی سمنان