مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-30ورزشي

تنور داغ مینی فوتبال در همدان با شرکت 650 تیم


رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان گفت: 650 تیم از 10 شهرستان استان در نخستین دوره از مسابقات مینی فوتبال «جام ایرانیان» در همدان ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/همدان رییس کمیته مینی فوتبال استان همدان گفت: 650 تیم از 10 شهرستان استان در نخستین دوره از مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در همدان ثبت نام کرده اند.

میثم ناصرنژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان استان چهارشنبه 10 خرداد ساعت 17 در شهرستان ملایر برگزار می شود، اظهار کرد: نخستین دوره مینی فوتبال جام ایرانیان در 448 شهر و در 31 استان و در چهار مرحله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان نیز این مسابقات با شرکت 7800 بازیکن و مربی برگزار خواهد شد، افزود: این رقابت ها یکی از برنامه ها و سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی بوده و قرار است در زمین های چمنی و نیمه چمنی سطح شهرها برگزار شود.

رییس کمیته مینی فوتبال همدان مطرح کرد: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان در سطح شهرها، بخش ها، شهرستان ها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نخستین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ مینی فوتبال در همدان با شرکت 650 تیم

تنور داغ مینی فوتبال در همدان با شرکت 650 تیم