مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-12حوادث

قتل نوزاد تبریزی توسط مادرش در پارک


سرپرست پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری نوزاد پسر در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم خلیل عبدلی امشب در گفت و گو با خبرنگاران داشت: با اعلام خبر کشف جسد بقتل رسیده نوزاد پسر در یکی از پارک های اطراف شهر تبریز موضوع بلحاظ حساسیت و جریحه دار شدن اذهان عمومی بلافاصله در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان جنایی با اعزام به محل رها سازی جسد  ضمن بررسی دقیق   صحنه با اقدامات فنی و اطلاعاتی مالک یک دستگاه خودرو حاضر در صحنه جرم شناسایی و با هماهنگی قضایی جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

عبدلی بیان داشت: در تحقیقات پلیس قاتل نوزاد به قتل رسیده که مادر بچه بوده شناسایی و در کمترین زمان ممکن از مخفیگاهش دستگیر و به قتل نوزاد اعتراف و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان  که پرونده تکمیلی به همراه متهمه به دادسرا ارسال و با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان از شهروندان درخواست کرد ضمن داشتن سعه صدر در مشکلات از اقدامات مجرمانه در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی خودداری کنند و پلیس آگاهی را محل مناسبی برای طرح و رسیدگی به مشکلات خود بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل نوزاد تبریزی توسط مادرش در پارک

قتل نوزاد تبریزی توسط مادرش در پارک