مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-03دانش

تحصیل 31 دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج


مدیر امور بین الملل دانشگاه یاسوج گفت: 31 دانشجوی خارجی در 12 کد رشته و چهار دانشکده دانشگاه یاسوج مشغول به تحصیل می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور بین الملل دانشگاه یاسوج گفت: 31 دانشجوی خارجی در 12 کد رشته و چهار دانشکده دانشگاه یاسوج مشغول به تحصیل می شوند.

قبادی پور مدیر امور بین الملل دانشگاه یاسوج در نشست معارفه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج، با حضور دکتر بهادر کرمی رییس دانشگاه یاسوج و اعضای هیات رییسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، گفت: این دانشجویان همگی اهل کشور عراق و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.

همچنین بهادر کرمی، رییس دانشگاه یاسوج، ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به دانشجویان غیر ایرانی، برای دقایقی به تبیین راهبردهای دانشگاه یاسوج در زمینه های علمی و پژوهشی، ساختار دانشگاه و سیاست های کلی این دانشگاه پرداخت و گفت: تحصیل در کشور خارجی می تواند فرصت مناسبی برای یادگیری آداب و رسوم و ارتباط باشد و باید این فرصت را مغتنم شمارید.

وی دانشجویان بین الملل را سفیران علم، صلح، دوستی و فرهنگ خواند و افزود: دانشگاه لازم است به نقش مهم آن ها توجه و از حضور دانشجویان بین الملل استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 31 دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج

تحصیل 31 دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج