مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-11بين الملل

روایت کاخ ریاست جمهوری فرانسه از گفت وگوی مکرون و رییسی


کاخ الیزه در بیانیه خود درباره گفت وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه اعلام کرد که مکرون خواستار توقف آنچه حمایت ایران از روسیه در جریان جنگ اوکراین عنوان کرده است، - کاخ الیزه در بیانیه خود درباره گفت وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه اعلام کرد که مکرون خواستار توقف آنچه حمایت ایران از روسیه در جریان جنگ اوکراین عنوان کرده است، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) در بیانیه ای با اشاره به گفت وگوی تلفنی امانوئل مکرون و ابراهیم رییسی، روسای جمهور فرانسه و ایران که روز شنبه انجام شد، اعلام کرد که مکرون در اظهارات خود درباره آنچه حمایت ایران از روسیه در جریان جنگ اوکراین عنوان کرده، هشدار داده است.

درحالی که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها ادعاهای واهی غرب مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران علیه اوکراین را رد کرده اند، کاخ الیزه در ادامه تصریح کرد که مکرون در این تماس تلفنی از رییس جمهوری ایران خواسته است تا هرچه فوری حمایت های خود از روسیه را متوقف کند.

با وجود همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و تاکید مستمر ایران بر ماهیت کاملا صلح آمیز برنامه هسته ای کشورمان، همچنین در بیانیه کاخ الیزه آمده است که رییس جمهور فرانسه در اظهارات خود درباره برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کاخ ریاست جمهوری فرانسه از گفت وگوی مکرون و رییسی

روایت کاخ ریاست جمهوری فرانسه از گفت وگوی مکرون و رییسی