مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-21فرهنگي

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران به میزبان شهرستان گنبدکاووس خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران به میزبان شهرستان گنبدکاووس خبرداد.

محمد رعیت صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت اقوام و پیشینه غنی فرهنگی و هنری که دارد، میزبان رخدادهای بزرگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اداره کل ارشاد گلستان با همکاری مؤسسه هفت هنر هفت رخ آیین ها و نمایش های بومی به صورت میدانی برای مردم ارائه می دهد، افزود: از تاریخ یکم تا سوم تیرماه نمایش و رویداد زیبا، اثربخش، فرهنگی و جذاب با هدف معرفی آیین های اقوام گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، پارک شهرگرگان، محوطه آبشار ناهارخوران و سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از اصحاب رسانه گلستان برای پوش خبری نمایش آیین ها در گلستان افزود: معرفی توانمندی ها و آیین های اقوام استان از گذشته های دور تا امروز در قالب آثار فاخری از سوی هنرمندان برجسته استان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران