مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-14حوادث

سخنگوی نیروی انتظامی: دستگیری 301 نفر در اجرای طرح عفاف و حجاب


طرح عفاف و حجاب مأموریتی است که به پلیس واگذار شده و پلیس براساس وظایف ذاتی، قانونی و دینی تا زمانی که این مأموریت بر عهده اش گذاشته شده است، - اجرای طرح های مقطعی، عملیاتی و منطقه ای با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار به خصوص سارقان به عنف، زورگیر، متواری و تحت تعقیب توانمندتر از گذشته در حال اجراست و از زمان اجرای طرح 26 بهمن سال گذشته تاکنون بیش از 114 هزار دستگیری با جرم سرقت صورت گرفته است.

  در واقع برقراری ارتباط مستمر با مردم و افزایش مشارکت اجتماعی به عنوان یکی از اهداف اصلی پلیس در جهت جلب اعتماد و تقویت سرمایه های اجتماعی و با هدف غایی آسایش و آرامش در جامعه  صورت می گیرد.

  پلیس برای مردم، خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است بنابراین در کنار مقابله قاطعانه پلیس با مخلان امنیت، باید جایگاه و شأن همکاران انتظامی در سراسر کشور حفظ شود تا این صیانت، حفاظت را به ارمغان آورد.

     * دستگیری 42 هزار خرده فروش موادمخدر از 6 اسفند تاکنون   برنامه بعدی در جهت ارتقای امنیت و تحقق مطالبات مردمی در مبارزه با قاچاقچیان و جمع آوری معتادین متجاهر می باشد.

  از زمان شروع طرح مبارزه با قاچاقچیان و معتادین متجاهر 6 اسفند تاکنون تعداد 87660 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده و بیش از 42 هزار خرده فروش دستگیر شدند که بیانگر همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نیروی انتظامی: دستگیری 301 نفر در اجرای طرح عفاف و حجاب

سخنگوی نیروی انتظامی: دستگیری 301 نفر در اجرای طرح عفاف و حجاب