مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-17سياسي

قرارگاهی برای نظارت مستمر برای اجرای حدنگار تشکیل می شود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف نظارت مستمر برای اجرای حدنگار در کشور قرارگاهی با محوریت سازمان ثبت، کمیسیون اصل نود مجلس، - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف نظارت مستمر برای اجرای حدنگار در کشور قرارگاهی با محوریت سازمان ثبت، کمیسیون اصل نود مجلس، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات و دستگاه های دخیل تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود درباره نظارت مستمر کمیسیون بر اجرای قانون جامع حدنگار گفت: این جلسه ای با حضور رییس سازمان ثبت درباره نحوه اجرای قانون جامع حدنگار برگزار شد که گزارشی نیز در خصوص آن جهت قرائت در صحن مجلس آماده شده است.

وی توضیح داد: طبق قانون اجرای قانون جامع حدنگار از سال 93 تا سال 95 از وظایف سازمان ثبت بود منتها به طور کامل اجرا نشده است؛ با ورود کمیسیون اصل نود در دوره یازدهم و تشکیل کارگروهی اجرای دقیق آن مورد ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن جلوگیری از موازی کاری ها و تخصیص بودجه های اضافی برای حدنگاری بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبری در خصوص قانون برنامه توسعه گفت: اجرای 100 درصدی حدنگاری از مطالبات حضرت آقا بود اما متأسفانه دولت با وجود اینکه حدود 40 درصد از کار حدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاهی برای نظارت مستمر برای اجرای حدنگار تشکیل می شود

قرارگاهی برای نظارت مستمر برای اجرای حدنگار تشکیل می شود