مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-03اقتصادي

35 روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل شدند


مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: 35 روستا در شهرستان گرمی درگیر سیلاب شدند که تاکنون ارزیابی خسارت 21 روستا برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد کیخسروی ظهر شنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی تعداد روستاهای درگیر سیلاب در شهرستان گرمی را 35 روستا عنوان و اظهار کرد: تیم های ارزیابی خسارات منازل مسکونی 21 روستا را تاکنون انجام داده اند و 14 روستا باقی مانده که ظرف 24 ساعت آتی با تلاش مدیر و همکاران بنیاد شهرستان گرمی به اتمام خواهید رسید.

وی از اعزام 10 تیم ارزیابی 2 نفره از استان و شهرستان های دیگر به شهرستان گرمی در پی اعلام شرایط بحرانی گفت: تاکنون برای خدمات رسانی یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و دو دستگاه کامیون از ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن استان به یاری روستاهای سیل زده شهرستان گرمی آمده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: واحدهای تخریب شده از مقاومت لازم برخوردار نبوده اند که در این راستا احداث سازه های مقاوم مسکونی از ضرورت های استان به شمار می رود و امید می رود با تخصیص اعتبار مناسب بتوان مقاوم سازی واحدهای روستایی را سرعت بیشتری دهیم.

کیخسروی افزود: برای واحدهایی مسکونی که نیاز به تعمیر دارند با ارسال صورت جلسات مدیریت بحران و ارزیابی های خسارات که توسط کارشناسان بنیاد مسکن انجام ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل شدند

35 روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل شدند