مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-13اقتصادي

خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به شهرستان مشگین شهر


سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر گفت: سیل 2 روز اول هفته جاری در شهرستان مشگین شهر 200 میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف کشاورزی، راهداری، - شهرام محمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در 2 روز اول هفته جاری شاهد وقوع سیل در شهرستان مشگین شهر بودیم که در پی این سیل 18 روستای این شهرستان در بخش لاهرود، قصابه، مرادلو و ارشق با خسارت هایی مواجه شدند.

  وی با اشاره به مجموع خسارت های وارده به شهرستان مشگین شهر افزود: میزان کل خسارت های وارده به بخش های مختلف در این شهرستان در حدود 200 میلیارد تومان بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر بیان کرد: بیشترین خسارت ها در حوزه کشاورزی با 154 میلیارد تومان بوده و در کنار آن به حوزه شیلات 4 میلیارد تومان، راهداری 34 میلیارد تومان، برق 1 میلیارد تومان، آب منطقه ای یک و نیم میلیارد تومان، راه عشایری یک و نیم میلیارد تومان و آب و فاضلاب 2 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

محمدی با اشاره به خسارت های وارده به حوزه مسکن بیان کرد: در حوزه مسکن نیز 30 واحد مسکونی با خسارت بالای 30 درصدی تخریب شده و نیاز به احداث مجدد دارد و علاوه بر آن نیز 50 واحد مسکونی دیگر که با خسارت 10 الی 30 درصدی مواجه شده که نیاز به تعمیرات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به شهرستان مشگین شهر

خسارت 200 میلیارد تومانی سیل به شهرستان مشگین شهر