مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-04سياسي

یکی از رموز استحکام انقلاب اسلامی عقبه فکری و اندیشمندانه است


یکی از رموز استحکام انقلاب اسلامی همان عقبه فکری و اندیشمندانه ای است که هنوز پابرجا مانده است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک استاد حوزه علمیه مشهد گفت: یکی از رموز استحکام انقلاب اسلامی همان عقبه فکری و اندیشمندانه ای است که هنوز پابرجا مانده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن وکیلی امروز 14 خردادماه، در مراسم بزرگداشت روح خدا با موضوع آزادی از منظر معمار کبیر انقلاب که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) اظهار کرد: این بزرگمرد حق حیات بر گردن همه شیعیان دارد.

یکی از نکاتی که برای انسان هایی که در فضای بعد از انقلاب رشد کرده اند، مورد غفلت قرار می گیرد، نعمت آرامش و امنیت است، در حالیکه بزرگان بسیاری در این مسیر برای یافتن آرامش و امنیت زحمت های فراوانی کشیده اند.

وی افزود: در مقایسه با کشورهای دیگر، ایران در نعمت های زیادی غرق است که دستاورد انقلاب اسلامی می باشد و همین که می توانیم دور هم جمع شویم و در آرامش آموزه های دینی را فراگیریم، از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی در پهنه گسترده جغرافیایی امتیازی دارد که در طول تاریخ بعد از حکومت ائمه معصومین(ع) بسیار منحصر به فرد است و این ویژگی همان حکومت اسلامی است که رهبران آن شخصیت هایی الهی، عالم و جامع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از رموز استحکام انقلاب اسلامی عقبه فکری و اندیشمندانه است

یکی از رموز استحکام انقلاب اسلامی عقبه فکری و اندیشمندانه است