مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:502023-05-30سياسي

نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد، گفت: پیشرفته ترین سامانه های راداری و موشکی با برد بیش از 300 کیلومتر و رصد بیش از 2000 کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه های پدافندی قرار دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل  از ایرنا ، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش ضمن بازدید از بخش های مختلف، توان رزم و آمادگی دفاعی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و تولید سامانه های پدافندی رشد چشمگیری دارد، اظهار داشت: تولید موشک های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای دشمنان محسوب می شود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامدهای سنگینی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشرفته ترین سامانه های راداری و موشکی با برد بیش از 300 کیلومتر و رصد بیش از 2000 کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه های پدافندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد

نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد