مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-16سياسي

رییسی: در حال گذار به چندجانبه گرایی هستیم


رهبر معنوی و رییس جمهور سابق کوبا در دیدار با رییس جمهور کشورمان بر پایان دوران یکجانبه گرایی و گذار به سمت چند جانبه گرایی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی در آخرین بخش از برنامه های سفر رسمی دو روزه به کوبا در دیدار با آقای رائول دوران یکجانبه گرایی به سر آمده و در حال گذار به چندجانبه گرایی هستیمکاسترو رهبر معنوی و رییس جمهور سابق این کشور گفت: امروز روابط سیاسی تهران و هاوانا در عالی ترین سطح از ابتدای برقراری روابط دو کشور قرار دارد.

رییس جمهور با اشاره به پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت افزود: اقتضای این سطح از روابط سیاسی میان دو کشور این است که در سایر حوزه ها از جمله اقتصادی، فنی، بیوتکنولوژی، پزشکی، دارویی و تولید واکسن نیز شاهد گسترش روابط و همکاری های فیمابین باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی جمهور با تمجید از صبوری، ایستادگی و روحیه آزادی خواهی دولت و ملت کوبا در برابر تحریم های ناعادلانه و یکجانبه آمریکا علیه این کشور، 6 دهه اعمال تحریم علیه این کشور و نقض گسترده حقوق بشر علیه ملت کوبا از سوی مدعیان دفاع از حقوق بشر را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در حال گذار به چندجانبه گرایی هستیم

رییسی: در حال گذار به چندجانبه گرایی هستیم