مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-08سياسي

تعامل دو دستگاه بیشتر در سطح سیستان و بلوچستان


در دیدار مدیران کل راه وشهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی سیستان وبلوچستان بر تعامل و همکاری بیشتر دو دستگاه تاکید شد.

- به گزارش، پیش از ظهر امروز پنج شنبه، جلسه هم اندیشی و بررسی موانع مربوط به میراث فرهنگی در حوزه زاهدان - زابل با حضور عطاءاله ‏اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و ‏صنایع دستی، معاون گردشگری، مهدی پارسی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، رضا ‏گنجعلی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، زهره شیرازی مدیر پایگاه شهر سوخته گردشگری و ‏صنایع دستی استان و رضا کیخواه آریا سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان برگزار شد‎.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و ‏صنایع دستی، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان در این جلسه با تأکید بر اینکه آب و راه دو عامل مهم در توسعه به شمار می روند، بیان ‏کرد: تکمیل جاده فوق که یکی از محورهای پرتردد استان به شمار می رود و در طول این مسیر آثار تاریخی و ‏گردشگرپذیر مهمی وجود دارند فرصت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری خواهد بود.

علیرضا جلالزایی با اشاره به اینکه مدیران و متولیان امر باید بی وقفه و بی منت برای خدمت به مردم تلاش کند، افزود: ‏آمادگی هرگونه حمایت و همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه دوبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دو دستگاه بیشتر در سطح سیستان و بلوچستان

تعامل دو دستگاه بیشتر در سطح سیستان و بلوچستان