مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-10سياسي

بازتاب موضوعات فرهنگی دفاع مقدس جدی گرفته شود


استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت بازتاب مسایل فرهنگی دفاع مقدس با اعتقاد قلبی گفت: رفع تکلیف، در رابطه با اجرای برنامه های دفاع مقدس پسندیده نیست، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت بازتاب مسایل فرهنگی دفاع مقدس با اعتقاد قلبی گفت: رفع تکلیف، در رابطه با اجرای برنامه های دفاع مقدس پسندیده نیست، لذا همه مدیران باید با ورود جدی به این امر، علاوه بر موضوعات پشتیبانی و زیر ساختی در حوزه های محتوایی و فرهنگی نیز همراهی کنند.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز شنبه(20 خرداد) در جلسه شورای پشتیبانی راهیان نور کردستان با تاکید بر اینکه ساده انگاری در رابطه با فرهنگ دفاع مقدس، قابل پذیرش نیست، اظهار کرد: مدیران اجرایی باید با حضور موثر و متداوم در جلسات این شورا، به مصوبات این جلسه با نهایت دقت عمل کنند.

وی با اشاره به لزوم ورود جدی رسانه ها و به ویژه صداوسیما در حوزه های محتوایی و فرهنگی برای تبلیغ و بازتاب دستاوردهای راهیان نور، افزود: نشست هایی با محوریت دفاع مقدس و راهیان نور از مهمترین برنامه های فرهنگی و تکلیف و وظیفه دستگاه هاست و مدیران باید به این مساله ورود جدی داشته باشند.

زارعی کوشا ادامه داد: زمینه بهره مندی همه اقشار مردم از برنامه های کاروان راهیان نور به ویژه کسانی که امکان حضور در این کاروان را ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب موضوعات فرهنگی دفاع مقدس جدی گرفته شود

بازتاب موضوعات فرهنگی دفاع مقدس جدی گرفته شود