مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-15ورزشي

راهیابی 3 کشتی گیر به فینال و رده بندی جام سرگسیان


یک نماینده کشورمان به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده بندی رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد جام سرگسیان ارمنستان راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استپان سرگسیان از صبح امروز در شهر ایروان ارمنستان و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز شد و تیم منتخب کشتی آزاد تهران به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور یافت.

در پایان دیدارهای مقدماتی علی قلی زادگان در وزن 61 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین حسینی در وزن 74 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 3 مغلوب خندزرتسیان از ارمنستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم علی قلی زادگان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل زاکاشویلی از گرجستان به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر مقابل هاراتونیان از ارمنستان به پیروزی دست یافت و در دیدار نیمه نهایی نیز دیگر حریف ارمنستانی را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 3 کشتی گیر به فینال و رده بندی جام سرگسیان

راهیابی 3 کشتی گیر به فینال و رده بندی جام سرگسیان