مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-09اقتصادي

نیاز به اقدامات نتیجه بخش با آثار مدام برای معیشت مردم توسط دولت


امام جمعه بخش مرکزی یزد با برشمردن اقدامات ماندگار دولت سیزدهم گفت: لازم است در زمینه معیشت و اقتصاد مردم اقدامات نتیجه بخش با آثار مداوم توسط دولت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود و دیگری نیز راه اندازی مجدد بیش از 3 هزار کارخانه که در حال تعطیلی یا نیمه تعطیل بودند.

کلنگ زنی انتقال آب از خلیج فارس به یزد از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم وی، بیمه کردن رایگان بیش از 6 میلیون نفر که در ده ها سال بیمه نبودند، اجرای رتبه بندی معلمان بعد از 11 سال غفلت، کنگ زنی انتقال آب از خلیج فارس به یزد، افزایش قراردادهای تجاری با کشورهای همسایه به مقدار بیش از 10 برابر، لغو سند ضد قرآنی 2030 که هدفش نابودی اخلاق، فرهنگ و دین بود، اجرای قرارداد 25 ساله ایران و چین با اقتدار هر چه تمام، کاهش 5 درصدی مالیات مراکز تولید که باعث شد تولید افزایش پیدا کند و انگیزه تولیدکنندگان نیز بالا برود، از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود.

مدرسی ادامه داد: این در حالی است که 20 تا 22 درصد از مالیات های سال قبل که وصول می شد، در بودجه می آمد و همه هم معمولا از دهک های پایین پرداخت می کردند اما در حال حاضر 52 درصد در بودجه است و تمرکز اخذ مالیات نیز بر متمولان است نه دهک های پایین و مالیات دهک های پایین بخشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به اقدامات نتیجه بخش با آثار مدام برای معیشت مردم توسط دولت

نیاز به اقدامات نتیجه بخش با آثار مدام برای معیشت مردم توسط دولت