مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-11سياسي

امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است


فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه ارتش در قزوین گفت: تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با سه سال حضور مقتدرانه در مرزهای غرب کشور به قزوین بازگشت.

- امیر علی زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر که در حاشیه مراسم بازگشت رزمندگان این تیپ از مرزهای غربی کشور انجام شد اظهار کرد: امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با نا امنی وجود دارد و قطعاً هرگونه تعرض و نا امنی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه مواجه خواهد شد.

وی با تقدیر از رزمندگان تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در سه سال حضور مستمر در مرزهای غرب کشور، افزود: باید به وجود رزمندگانی که این چنین دلسوزانه و مخلصانه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند افتخار کرد و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان را ستود.

وی بیان کرد: تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با ترکیبی از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همواره شرافتمندانه و مقتدرانه در مأموریت ها عمل کرده و امروز یک نیروی قدرتمند همیشه در صحنه برای تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم است و امروز این نیروی قدرتمند دارای جوانان باتجربه و اهل میدان های نبرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است

امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است