مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-04سياسي

مکتب امام خمینی مکتب ایستادگی در برابر زورگویان است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب امام خمینی مکتب ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و استعمار و استکبار است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب امام خمینی مکتب ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و استعمار و استکبار است.

حجت الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما تبیین مکتب و اهداف قیام امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: امام خمینی با روحیه مبارزه جویی که داشتند با توکل به خدا و حمایت و همراهی مردم توانستند مقابل ظلم بایستند و به الگویی جهانی تبدیل شوند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان با روایت های غلط و تصویر سازی نادرست در پی تحریف شخصیت و چهره تاثیر گذار امام راحل هستند، یاد آور شد : شناخت سیره و شخصیت امام خمینی برای همه آحاد مردم به ویژه جوانان و نسل جدید لازم است و آگاه سازی مردم و تبیین نیز بر عهده مسئولان و متولیان امر است.

وی اظهار کرد: نباید بگذاریم دشمن با استفاده از رسانه های خود و با تحریف شخصیت امام خمینی پیروز جنگ فرهنگی شود باید در این حوزه نیز طبق فرمایشات رهبر انقلاب با استفاده از جهاد تبیین ضمن جلوگیری از تحریف امام خمینی، چهره واقعی امام خمینی را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام خمینی مکتب ایستادگی در برابر زورگویان است

مکتب امام خمینی مکتب ایستادگی در برابر زورگویان است