مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-29حوادث

کشف انبار 76 هزار کیلوگرم برنج قاچاق در بازار تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 76 تن برنج قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال از انباری در محدوده بازار تهران خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 76 تن برنج قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال از انباری در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی دراین باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند که یک محل دپوی برنج قاچاق در محدوده خیابان مولوی تهران را مورد شناسایی قرار دهند.

بررسی های اولیه حاکی از این بود، مالک یک انبار کالا ، مقادیر فراوانی برنج هندی و پاکستانی خارجی را با استفاده از خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی کشور تهیه و به این مکان منتقل و دپو کرده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی قضایی و اخذ مجوز عملیات گفت: ماموران در محل این انبار حاضر شدند که در جریان آن 76 هزار و 840 کیلوگرم برنج هندی و پاکستانی فاقد مجوزهای گمرکی و قاچاق کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کردند، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 76 هزار کیلوگرم برنج قاچاق در بازار تهران

کشف انبار 76 هزار کیلوگرم برنج قاچاق در بازار تهران