مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-09اجتماعي

لایروبی و بازگشایی جاده های استان سمنان/ راهداری در آماده باش است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته و وقوع سیلاب در جاده های استان، گفت: تمام محورها لایروبی و بازگشایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان منصور کیایی صبح آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری سمنان با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته و بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه ها و نقاط مستعد سیل مستقر و هم زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان علی الخصوص محور گرمسار آرادان و بالعکس همزمان با جاری شدن سیل انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرستان گرمسار 50 نفر از نیروهای راهداری استان با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرهایی که گرفتار سیل شده بودند را بر عهده داشتند، افزود: با اعلام هشدار سطح قرمز مدیریت بحران استان مبنی بر ورود و تقویت سامانه بارشی، تمامی راهداران در سطح محورهای استان نیز در حالت آماده باش قرار داشتند.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به بارش های اخیر و جاری شدن سیل در طول محورهای استان، افزود: نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات و در قالب گروه های مختلف به منظور مقابله با بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی و بازگشایی جاده های استان سمنان/ راهداری در آماده باش است

لایروبی و بازگشایی جاده های استان سمنان/ راهداری در آماده باش است