مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:152023-05-30حوادث

جلب متهمین متواری فک پلمب انبارهای ضایعاتی بندرعباس پس از یک ماه!


رییس سازمان مدیربت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: انبارهای ضایعاتی که پس از پلمب به صورت غیر قانونی اقدام به فک پلمب کنند، حسب دستور مقام قضایی پس از اعلام جرم، - جلب متهمین متواری فک پلمب انبارهای ضایعاتی بندرعباس پس از یک ماه! ایسنا/هرمزگان رییس سازمان مدیربت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: انبارهای ضایعاتی که پس از پلمب به صورت غیر قانونی اقدام به فک پلمب کنند، حسب دستور مقام قضایی پس از اعلام جرم، متهمین تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می شوند.

حمید جمالی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: انبارهای ضایعاتی محله چاهستانی ها که توسط اتباع افاغنه گردانده می شد و متهمین از زمان پلمب متواری شده بودند، با پیگیری واحد حقوقی سازمان مدیریت پسماند پس از درخواست تعقیب آنها از مقام قضایی، بعد از یک ماه موفق به جلب آنها شدند و مراحل قانونی این پرونده جهت تفهیم اتهام طی می شود.

جمالی مطرح کرد: مجوز این اتباع غیر مجاز به این منظور که توسط شرکتی در منطقه آزاد قشم صادر شده مورد بررسی قرار گرفته است و از این شرکت درخواست شده که پاسخگوی اتهام نیروهای کار خود که در بندرعباس فعالیت غیر مجاز داشتند، باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده 16 قانون مدیریت پسماند، بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و ماده 688 قانون مجازات اسلامی، وجود انبارهای ضایعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب متهمین متواری فک پلمب انبارهای ضایعاتی بندرعباس پس از یک ماه!

جلب متهمین متواری فک پلمب انبارهای ضایعاتی بندرعباس پس از یک ماه!