مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19سياسي

شروع فاز میانی اجرای عملیات باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) گفت: - اجرای عملیات فاز میانی احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) از چندی پیش آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و فشرده، فاز یک طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه (س) به تصویب کمیته های تخصصی و مراجع تصمیم ساز رسید.

شهردار منطقه تصریح کرد: این اقدام که به منظور بررسی و اصلاح طرح مناسب سازی فضای شهری صورت گرفته، در جهت استفاده بهینه و تامین سرانه های رفاهی، فرهنگی، خدماتی و فضای سبز شهروندان و ساکنین منطقه 17 انجام شده است.

شنگی اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز میانی باغ راه حضرت فاطمه (س) در محدوده آزادسازی شده خط راه آهن تهران_تبریز که به زیر زمین انتقال یافته است، در قالب طرح باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) از چندی پیش آغاز شد.

شنگی اظهار کرد: طی این عملیات که با تسطیح و زیر سازی محوطه مقابل صحن امامزاده حسن (ع) شروع شده حصارکشی کارگاهی و کف سازی مورد نیاز با مصالح مرغوب و با حفظ معماری ایرانی اسلامی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع فاز میانی اجرای عملیات باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)

شروع فاز میانی اجرای عملیات باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)