مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-14سياسي

توافق سه جانبه برای انتقال زندان تبریز به خارج از شهر


طی تفاهم نامه ای سه جانبه مقرر شد در کارگروهی متشکل از عوامل استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز، دادگستری و نمایندگان سازمان زندان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، غلامعلی محمدی در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به استان آذربایجان شرقی، عملیاتی شدن مصوبه مولدسازی سران قوا و انتقال زندان تبریز به خارج از شهر است.

رییس سازمان زندان ها خاطرنشان کرد: قانون مولدسازی، راهکار هایی را برای فروش، تهاتر و معاوضه تعیین کرده و ظرفیت مناسبی را ایجاد کرده تا زندان مرکزی تبریز که درحال حاضر در بافت شهری قرار گرفته است به بیرون از شهر انتقال یابد.

وی یادآور شد: هدف این است که براساس ضوابط و مقررات شهری، بهره گیری از مصوبه مولدسازی و غبطه بیت المال نسبت به ایجاد ارزش افزایی، اقدام و در تغییر کاربری مکان فعلی زندان، استفاده حداکثری را از ظرفیت مصوبه مولدسازی داشته باشیم.

همچنین عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: مجموعه دادگستری و زندان های استان همدل و همکار با ما هستند و با کمک آنان هیچ وقت احساس نقصان و کمبود نکردیم.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه دولتی همیشه در کنار دستگاه قضایی هستیم، زیرا این دو مجموعه هر چقدر به هم نزدیک باشد، نتیجه اش را مردم در خدمت رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سه جانبه برای انتقال زندان تبریز به خارج از شهر

توافق سه جانبه برای انتقال زندان تبریز به خارج از شهر