مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-20حوادث

سارق حرفه ای در شهر دیباج دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به 30 فقره سرقت اعتراف کرده است.

- سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه سارق حرفه ای در دیباج دامغان دستگیر شد، ابراز کرد: این فرد در گشت زنی بامدادی پلیس منطقه دیباج در یک وانت بار شناسایی و مأموران انتظامی اقدام به تعقیب خودروی وی می کنند.

وی با بیان اینکه این فرد به محض دیدن پلیس ها فرار می کند، ابراز کرد: تعقیب و گریز تا جایی ادامه پیدا می کند که این سارق خودروی خود را رها و به کوهستان متواری می شود اما با تلاش مأموران انتظامی دیباج دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف سارق به 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: برای وی پرونده تشکیل شده و همراه مستندات به دادسرا ارجاع شده است تا شاکیان و مال باختگان به مرور آمده و مسیر قضایی پرونده را شکل دهند.

موقوفه ای همچنین گفت: از شهروندان تقاضا می شود حتماً خانه باغ ها و اماکنی که با مقصد زمانی زیاد در آن حضور می یابند را به تجهیزات هوشمند مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته و حفاظ های مناسب مجهز کنند وی همچنین از دستگیری سارق سیم و کابل ساختمان های نیمه کاره در سمنان نیز خبر داد و گفت: مأموران کلانتری 12 مسکن مهر شهر سمنان حین گشت زنی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای در شهر دیباج دستگیر شد

سارق حرفه ای در شهر دیباج دستگیر شد