مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-20سياسي

سد نرماب شاید در سال 1405 تکمیل شود / آبگیری مخزن با وجود معارضات متعدد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ایرج حیدریان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال خبرنگار دانشجو اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم برای پاکسازی مخزن سد از 30 هکتار جنگل، احداث تونل انتقال آب از خرمارود آزادشهر و در نتیجه تکمیل نهایی سد نرمآب به بیش از 32 ماه زمان نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ایرج حیدریان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال خبرنگار دانشجو اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای گلستان به عنوان کارفرما سد نرماب چهل چای مینودشت، فقط می تواند بخشی از زمان و موعد تکمیل نهایی این ابرسازه آبی گلستان را پیش بینی کند و بخش زیادی از تعیین زمان تکمیل نهایی پروژه مربوط به تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه است.

حیدریان گفت: برای تکمیل نهایی سد نرماب نیازمند ایجاد تونل انتقال آب از رودخانه خرم رود آزادشهر به کاسه هستیم که حدود شش و نیم کیلومتر طول دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: برای اجرای این بخش نیاز به دستگاه حفاری تونل (Tunnel Boring Machine) یا تی بی ام داریم که باید از طریق قرارگاه خاتم الانبیا به این منطقه منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نرماب شاید در سال 1405 تکمیل شود / آبگیری مخزن با وجود معارضات متعدد

سد نرماب شاید در سال 1405 تکمیل شود / آبگیری مخزن با وجود معارضات متعدد