مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21سياسي

واگذاری هزار و 500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: هزار و 500 قطعه زمین به خانواده های مشمول طرح قانون جوانی استان عصر امروز به صورت متمرکز در شهرستان فردوس واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن وصال در فردوس و قرعه کشی زمین های طرح فرزندآوری خبر داد و اظهارداشت: یکی از سیاست های دولت مسئله جوانی جمعیت است و باید فکری به حال رشد جمعیت کنیم تا به وضعیت مناسب خودش برگردد چراکه ما هم اکنون دچار مسئله اصلی در حوزه جمعیت هستیم.

وی با بیان این که قانون جوانی جمعیت، زمینه را برای فرزندآوری مهیا می کند عنوان کرد : واگذاری زمین به خانوار های داری سه فرزند و بیشتر در این قانون انجام و این خانوار ها یک قطعه زمین هدیه می گیرند.

وی تصریح کرد: در این راستا در استان هفت هزار نفر ثبت نام کرده اند و این مهم در جریان است و افراد به صورت مداوم می توانند بعد از تولد فرزند سوم شان برای مسکن ثبت نام کنند.

وی از تایید صلاحیت حدود 6 هزار نفر برای واگذاری زمین در استان در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: در جشن وصال مقرر شد قرعه کشی هزار و 500 واحد قانون جوانی جمعیت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری هزار و 500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

واگذاری هزار و 500 قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی