مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-01فرهنگي

عبور کاروان های مذهبی از مرز باشماق رونق اقتصادی منطقە را بە دنبال دارد


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بدون شک عبور کاروان های زیارتی از کردستان و مرز باشماق مریوان موجبات رشد گردشگری مذهبی و فرهنگی و در نهایت رونق اقتصادی منطقه به ویژه استان کردستان را فراهم می کند.

- معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان: عبور کاروان های مذهبی از مرز باشماق رونق اقتصادی منطقە را بە دنبال دارد ایسنا/کردستان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بدون شک عبور کاروان های زیارتی از کردستان و مرز باشماق مریوان موجبات رشد گردشگری مذهبی و فرهنگی و در نهایت رونق اقتصادی منطقه به ویژه استان کردستان را فراهم می کند.

عیسی فلاحی، امروز در نخستین جلسه کمیته فرهنگی ویژه اربعین حسینی(ع) که با حضور نمایندگان ادارات و سازمان ها و نهادهای فرهنگی و هنری سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز برای دومین سال پیاپی کردستان میزبان زائرین اربعین حسینی(ع) خواهد بود.

وی افزود: بدون شک عبور کاروان های زیارتی از کردستان و مرز باشماق مریوان موجبات رشد گردشگری مذهبی و فرهنگی و در نهایت رونق اقتصادی منطقه به ویژه استان کردستان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور کاروان های مذهبی از مرز باشماق رونق اقتصادی منطقە را بە دنبال دارد

عبور کاروان های مذهبی از مرز باشماق رونق اقتصادی منطقە را بە دنبال دارد