مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-20سياسي

دانشگاه شهید بهشتی مرجع همکاری علمی با دانشگاه های روسیه است


رییس دانشگاه  شهید بهشتی از آمادگی کامل این دانشگاه به عنوان رابط بین دانشگاه های ایران، روسیه و آسیانه مرکزی برای انجام همکاری های مشترک خبر داد.

- رییس دانشگاه  شهید بهشتی از آمادگی کامل این دانشگاه به عنوان رابط بین دانشگاه های ایران، روسیه و آسیانه مرکزی برای انجام همکاری های مشترک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمودرضا آقامیری در دیدار با عبدالرحمانف وزیر آموزش عالی ازبکستان اظهار کرد: این دانشگاه در سه پردیس اصلی واقع در اوین، پردیس فنی و مهندسی عباسپور در شرق تهران و پردیس زیراب در شمال کشور در حوزه های مختلف دانشی فعالیت دارد.

وی بر آمادگی کامل دانشگاه شهید بهشتی به عنوان رابط بین دانشگاه های ایران و دانشگاه های روسیه و آسیانه مرکزی برای انجام همکاری های مشترک تاکید کرد و گفت: دانشگاه شهید بهشتی مرجع همکاری علمی با دانشگاه های روسیه است، امیدواریم در کنار دوستانمان در ازبکستان مسیر خوبی را دنبال کنیم و کارهای مشترک منطقه ای مورد نیاز دو کشور را در قالب دیپلماسی علمی پیگیری نماییم.

دکتر آقامیری، تبادل استاد و دانشجو، ایجاد فضای فرصت مطالعاتی برای استادان و همکاری در حوزه های مشترک را از جمله راه های گسترش همکاری های دو جانبه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید بهشتی مرجع همکاری علمی با دانشگاه های روسیه است

دانشگاه شهید بهشتی مرجع همکاری علمی با دانشگاه های روسیه است