مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-21بين الملل

پیام اقتدار ایران به اتحادیه اروپا هم رسید


اقدامی که علیه یک سازمان تروریستی ضد ایرانی در برخی کشورهای اروپایی شد، نمایی کوچک از دگرگونی های عمیقی است که در قطب بندی جهانی قدرت با محوریت شرق و ایران پدید آمده است.

- اقدامی که علیه یک سازمان تروریستی ضد ایرانی در برخی کشورهای اروپایی شد، نوک کوه یخ و نمایی کوچک از دگرگونی های عمیقی است که در قطب بندی جهانی قدرت با محوریت شرق و ایران پدید آمده است.

فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: این که دو دولت اروپایی در یک روز، اقدام به تعطیلی میتینگ سازمان تروریستی منافقین، و تفتیش پادگان و بازداشت خشونت آمیز برخی اعضای آن کرده اند، می تواند معانی متعددی به همراه داشته باشد: پیام اقتدار ایران به اتحادیه اروپا رسیده است.

اروپایی ها چراغ سبز می دهند که آماده تعامل با ایران قدرتمند هستند.

برخی دولت های اروپایی، حقیقتا از فعالیت های خرابکارانه و آدم فروشانه سازمان منافقین که آماده خدمات دادن به هر کارفرمای دیگری در ازای پول هستند، نگران شده اند؛ سیا و موساد نشان داده اند در زمینه استخدام مزدور و ضربه به دوستان شان (ولو اروپایی)، رحم نمی کنند؛ منافقین هم به هیچ پروژه مزدوری و خیانت، نه نمی گویند! دولت های اروپایی، به همان شدت که گروه های اپوزیسیون ضد ایرانی را هنگام اغتشاشات باد می کنند و فربه می سازند، آماده اند این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اقتدار ایران به اتحادیه اروپا هم رسید

پیام اقتدار ایران به اتحادیه اروپا هم رسید