مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-10سياسي

لزوم همراهی حداکثری مجمع تشخیص در خصوص طرح شفافیت قوا


بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم طی نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا در طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها» همراهی حداکثری را داشته باشند.

- قم- بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم طی نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا در طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها همراهی حداکثری را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در نامه ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مواردی را در خصوص در طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها عنوان کرد که متن کامل ان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: اَلا وَ اِنَّ لَکُم عِندِی اَن لَا اَحتَجِبَنَّ دُونَکُم سِرّاً اِلّا فی حَرب / حقّ شما بر من این است که هیچ رازی را از شما پنهان ندارم، مگر در مسائل جنگ.

اعضا محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام با سلام و احترام نظر به بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در مجمع تشخیص و مطالبات مقام معظم رهبری نسبت به بسترسازی برای نقش آفرینی مردم در تصویب، اجرا و نظارت امور و دغدغه ملت فهیم و شهیدپرور ایران اسلامی نسبت به شفافیت آرا نمایندگان، مناسب است نکاتی به مجمع محترم متذکر گردد: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی حداکثری مجمع تشخیص در خصوص طرح شفافیت قوا

لزوم همراهی حداکثری مجمع تشخیص در خصوص طرح شفافیت قوا