مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-12اجتماعي

پوشش آموزشی 300 هزار سوادآموز در کشور


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پوشش 300 هزار سوادآموز در کشور، گفت: استان خوزستان در اجرای طرح سوادیار و نذر سواد، بهترین عملکرد را داشته است.

- ایسنا/خوزستان معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پوشش 300 هزار سوادآموز در کشور، گفت: استان خوزستان در اجرای طرح سوادیار و نذر سواد، بهترین عملکرد را داشته است.

علیرضا عبدی در نشستی با خیرین سوادیار که امروز (22 خردادماه) در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: 300 هزار سوادآموز در سطح کشور تحت پوشش خدمات آموزشی در قالب دوره های مختلف سوادآموزی هستند و آموزش و پرورش کشور در راستای کیفیت بخشی به این دوره ها برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نقش طرح خیرین سوادیار در کشور، ادامه داد: یکی از معیارهای تحقق عدالت آموزشی، پوشش حداکثری سواد در جامعه است که با تکیه بر برنامه هایی از جمله خیرین سوادیار در کشور دنبال می شود.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور یادآور شد: استان خوزستان در اجرای طرح سوادیار و نذر سواد، بهترین عملکرد را داشته که شایسته تقدیر و تشکر است.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این نشست گفت: طرح خیرین سوادیار یا نذر سواد یکی از طرح های مهم حوزه تعلیم و تربیت کشور در راستای کمک به تحقق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش آموزشی 300 هزار سوادآموز در کشور

پوشش آموزشی 300 هزار سوادآموز در کشور