مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-11ورزشي

شرایط پیچیده شطرنج؛ شکایب نایب رییس از رییس مستعفی به وزارت ورزش


فدراسیون شطرنج در حالی به خاطر استعفای رییس در بلاتکلیفی محض به سر می برد که نایب رییس این فدراسیون ضمن اشاره به اتفافات و تخلفات اخیر در این فدراسیون، - از طرح شکایت به وزارت ورزش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون شطرنج این روزها درگیر حاشیه هایی شده است که بی سابقه بودن برخی از زوایای آن کار را تا گلایه و افشاگری نایب رییس فعلی و سرمربی برکنار شده از رییس مستعفی کشانده است؛ اینکه دقیقاً سرنخ این حواشی از کجا آغاز شد شاید خیلی دقیق مشخص نباشد اما آنچه مسلم است طی ماه های اخیر این فدراسیون بیشتر تحت فشار همین حواشی بوده تا روزمرگی های عادی.

مشکلات و حواشی فدراسیون شطرنج که ظاهراً از زمان روی کار آمدن حسن تامینی (12 خردادماه 1400) به صورت زیر پوستی جریان داشته، وقتی عیان و علنی شد که شادی پریدر نایب رییس فدراسیون در سلسله استوری هایی اقدام به افشاگری علیه مقام بالادستی خود کرد.

این افشاگری ها اگرچه واکنش مستقیم و تندی از سوی تامینی به همراه نداشت اما به مرور پرده از بسیاری اختلافات داخلی در فدراسیون برداشت تا آنجا که حسن تامینی با انتشار متنی خطاب به روسای هیات ها اعلام استعفا کرد.

البته این کناره گیری در حد اعلام غیر رسمی باقی ماند تا اینکه تامینی هفته گذشته به صورت رسمی و طی نامه ای خطاب به وزیر ورزش از ریاست فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پیچیده شطرنج؛ شکایب نایب رییس از رییس مستعفی به وزارت ورزش

شرایط پیچیده شطرنج؛ شکایب نایب رییس از رییس مستعفی به وزارت ورزش