مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06اقتصادي

نرخ عوارض آزادراهی 25 درصد افزایش یافت


مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور درباره افزایش نرخ عوارض آزادراه ها گفت: از اوایل خرداد افزایش 25 درصدی را به تدریج به آزادراه ها ابلاغ می کنیم و احتمالا تا اواخر خردادماه این تغییر به تمامی آزادراه ها ابلاغ می شود.

- مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور درباره افزایش نرخ عوارض آزادراه ها گفت: از اوایل خرداد افزایش 25 درصدی را به تدریج به آزادراه ها ابلاغ می کنیم و احتمالا تا اواخر خردادماه این تغییر به تمامی آزادراه ها ابلاغ می شود.

عباس بیات سرمدی در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش عوارض آزادراهی توضیح داد: از اوایل خرداد افزایش 25 درصدی را آغاز کره و به تدریج به آزادراه ها ابلاغ می کنیم، برای مثال هنوز نرخ جدید برای آزادراه تهران- شمال عملیاتی نشده است.

احتمالا تا اواخر خردادماه این تغییر به تمامی 23 آزادراه غیردولتی ابلاغ می شود و به محض اینکه نامه ابلاغ به دست آزاداراه ها برسد، برایشان قابل عملیاتی شدن است.

وی ادامه داد: البته افزایشی که مد نظر آزادراه ها بوده تصویب نشد، زیرا سال گذشته پیشنهاد افزایش عوارض آزادراهی را به صورت میانگین مبلغ 28 تا 30 درصدی داشتیم که لغو شد و در نهایت جمع بندی ستاد تنظیم بازار این بود که 25 درصد افزایش برای همه آزادراه ها اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ عوارض آزادراهی 25 درصد افزایش یافت

نرخ عوارض آزادراهی 25 درصد افزایش یافت