مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-12سياسي

خیرین آبخیزداری مشمول معافیت مالیاتی می شوند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: خیرین آبخیزداری با انجام عملیات آبخیزداری می توانند مشمول معافیت مالیاتی شوند.

- اصغر بیات در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص خیرین آبخیزداری اظهار کرد: بر اساس بند ص تبصره 8 بودجه 1402 کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین در طرح های آبرسانی روستایی و اجرای عملیات آبخیزداری با تأیید وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

وی در خصوص اهمیت امنیت حیاتی و غذایی و داشتن نگاه ویژه به موضوع آبخیزداری و آبخوان داری بیان کرد: این مقوله از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هم مورد تاکید است به طوری که ایشان درباره اهمیت و ضرورت حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری فرمودند: یکی از کارهای مهم لازم در زمینه کاشت درخت و فضای سبز، مسئله آبخیزداری است.

اگر چنانچه آبخیزداری را دستگاه های مربوط جدّی بگیرند و اهمیت بدهند، چه آنچه مربوط به وزارت کشاورزی است، چه آنچه مربوط به وزارت نیرو است، هم جلوِ سیلاب های بی مورد گرفته می شود، هم جلو ریزگردها گرفته می شود و هم بقیه فواید گیاهان و درخت بر آن مترتب می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اجرای عملیات آبخیزداری می توان بارش هایی که در کشور به صورت سیلابی، با شدت زیاد و در مقطع زمانی کوتاه، روی می دهد را کنترل کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین آبخیزداری مشمول معافیت مالیاتی می شوند

خیرین آبخیزداری مشمول معافیت مالیاتی می شوند