مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:352023-05-30ورزشي

با شرایط فعلی در المپیک جهانی موفق نمی شویم


ملی پوش فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه تیم ما تمرینات و شرایط خوبی برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی 2023 را نداشت، گفت: با این شرایطی که در حال حاضر داریم فکر نمی کنم حتی از مرحله گروهی مسابقات المپیک ساحلی جهان هم صعود کنیم.

- ایسنا/یزد ملی پوش فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه تیم ما تمرینات و شرایط خوبی برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی 2023 را نداشت، گفت: با این شرایطی که در حال حاضر داریم فکر نمی کنم حتی از مرحله گروهی مسابقات المپیک ساحلی جهان هم صعود کنیم.

محمد علی مختاری ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازگشت از مسابقات المپیک ساحلی آسیا 2023 در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همیشه رقابت های انتخابی المپیک ساحلی جهان از مهم ترین مسابقات ساحلی به شمار می آید و از سطح بالایی نیز برخوردار است ولی متاسفانه تیم ما تمرینات خوبی نداشت و با برگزاری یک دوره اردو و دو هفته برگزاری لیگ برتر، که خودم نیز در این دو هفته شرایطم برای بازی مهیا نبود و در لیگ حضور نداشتم، به چنین مسابقه مهمی اعزام شدیم.

وی در خصوص شرایط تیم افزود: شرایط آمادگی تیم برای حضور در این مسابقات خیلی خوب نبود ولی خدا را شکر، با همت بچه ها و کادر فنی توانستیم با یک برنامه ریزی و هماهنگی کوچک در یک اردو، به مقام نائب قهرمانی المیگ ساحلی 2023 برسیم و به المپیک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شرایط فعلی در المپیک جهانی موفق نمی شویم

با شرایط فعلی در المپیک جهانی موفق نمی شویم