مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-12اقتصادي

تسهیلات ارزان قیمت با اولویت مناطق محروم پرداخت می شود


مدیر کل اقتصادی و دارایی یزد از آغاز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تبصره 18 خبر داد و گفت: طرح های سرمایه ثابت و در گردش و مناطق محروم در اولویت دریافت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهقان منشادی صبح امروز در جلسه بررسی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت سال 1401 در نشست کارگروه تسهیلات تبصره 18 استان یزد با حضور دستگاه های اجرایی ذینفع و بانک های عامل اعلام کرد: اولویت پرداخت این منابع با متقاضیان تایید شده قبلی است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان 7 هزار و 577 میلیارد ریال است که 11 هزار و 103 میلیارد ریال حدود 47 درصد بیشتر از سهمیه جذب شده است، افزود: در این آیین نامه اولویت پرداخت با طرح های سرمایه ثابت، در گردش و مناطق محروم است و تسهیلات جدید و پرداخت نشده قبلی باید با آیین نامه جدید مطابقت داده شود و در اولویت پرداخت قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست، مدیران و نمایندگان ادارات میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، پارک علم و فناوری، کمیته امداد حضرت امام (ره)، راه و شهرسازی و کار و امور اجتماعی گزارشی از مطالبات خود از بانک ها، میزان تسهیلات پرداخت شده سال قبل را ارائه کردند و مدیران بانک های عامل نیز به ارائه گزارش پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ارزان قیمت با اولویت مناطق محروم پرداخت می شود

تسهیلات ارزان قیمت با اولویت مناطق محروم پرداخت می شود