مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 18:272023-06-16سياسي

راه حل رفع بیکاری در بهمیی با توصیه به مسئولان کشاورزی


امام جمعه بهمیی به مسئولان کشاورزی استان برای رفع بیکاری در این شهرستان توصیه هایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

وی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب را در جمع دانشمندان و مدیران صنعت هسته ای کشور داشتیم رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب صنعت هسته ای را کلید پیشرفت ایران برشماردند چرا؟  به دلیل تنوع و فراوانی کاربردها و گستره کارایی این صنعت هسته ای در تسهیل زیست انسانی و بهره وری از مواهب خدادادی و طبیعی و نقش صنعت هسته ای به عنوان یک دانش سد شکن و بن بست شکن در نمایشگاه برپا شده در حسینیه امام دستاوردهای محققان و دانشمندان هسته ای در حوزه پزشکی دارویی و غذایی صنعتی کشاورزی انرژی آب و زمین شناسی به نمایش گذاشته شد .

صلواتی بیان کرد: رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب می فرماید صنعت هسته ای باعث آبرو بخشیدن به کشور در عرصه های مختلف زندگی مردم شده است باعث گره گشایی برای کشور از جهت وزن سیاسی جهانی و بین المللی برای ما شده است.

وی گفت: باعث تزریق روحیه امید و اعتماد به نفس در ملت ما شده است ما کی بودیم؟ ما یک ملت ذلیل بیچاره که حتی سیم خاردار به ما نمی دادند اما امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و این کشور به این دستاوردهای دست یافته است با تلاش جوانان و با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل رفع بیکاری در بهمیی با توصیه به مسئولان کشاورزی

راه حل رفع بیکاری در بهمیی با توصیه به مسئولان کشاورزی