مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-29اقتصادي

بهره برداری از 300 حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان آغاز شد


با حضور مدیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس در سیستان و بلوچستان، بهره برداری از 300 حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان آغاز شد.

- به گزارش، صبح امروز دوشنبه با حضور مدیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس در سیستان و بلوچستان، رییس و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و بهره برداران کار حفر و تجهیز 300 حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان به اتمام رسیده و بهره برداری از این چاهک ها، آغاز شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این مراسم، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، گفت: با توجه به ادامه شرایط خشکسالی در منطقه سیستان و لزوم حفظ وضع موجود کشاورزی و ماندگاری مردم در منطقه، حفر چاهک های کشاورزی برای ایجاد درآمد و اشتغالزایی بهره برداران بسیار سرنوشت ساز است بر همین اساس بنیاد کرامت رضوی آستان قدس با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به حفر و تجهیز چاهک آب کشاورزی در این خطه کرده اند.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، کار حفر 500 حلقه چاهک در دستور کار قرار داشته که به امروز به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع)، 300 حلقه چاهک آماده بهره برداری شده و طی این مراسم، به بهره برداران منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 300 حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان آغاز شد

بهره برداری از 300 حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان آغاز شد