مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-11سياسي

ارائه گزارش اقدامات و برنامه های دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش


یک عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این دانشگاه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- یک عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این دانشگاه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونین وی حضور داشتند که به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این دانشگاه پرداختند.

وی افزود: در این جلسه مسئولان دانشگاه آزاد از اقداماتی که در حوزه منابع انسانی، افزایش حقوق کارکنان و حوزه های فناوری و آمایش سرزمین انجام داده اند گزارشی ارائه کردند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ارائه برنامه های آتی این دانشگاه یک سری احکام در برنامه هفتم داشتند که در خصوص آنها از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که کمیسیون تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش اقدامات و برنامه های دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

ارائه گزارش اقدامات و برنامه های دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش