مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-10سياسي

بیش از دو هزار مبلغ خوزستانی در طرح های تبلیغی فعالیت دارند


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور گفت: بیش از 2 هزار مبلغ در طرح های مختلف هجرت، امین، بینات در خوزستان حضور فعال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور امروز در سفر به خوزستان اظهار کرد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور به صورت مستمر سفر هایی را به استان های مختلف صورت داده و جلسات متعددی در استان ها در موضوع تبلیغ برگزار کرده و یا در جلساتی که در این خصوص برگزار می شود متناسب با شرایط استان ها شرکت می کند.

وی افزود: استان خوزستان به خاطر دارا بودن طلاب و فضلای توانمند و با انگیزه و نیز شرایط خاص و ویژه ای که دارد، حائز اهمیت است و باید در بخش تبلیغ مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نفوذ برخی جریان های خاص به خاطر مرزی بودن استان نیز وظیفه مجموعه های تبلیغی را سنگین تر می کند.

ملانوری ادامه داد: فعالیت های تبلیغی در استان خوزستان رضایت بخش است و مدیریت حوزه علمیه خوزستان حقیقتا پای کار تبلیغ در این استان بوده و به شایستگی کار های تبلیغی را پیش برده و توفیقات خوبی کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو هزار مبلغ خوزستانی در طرح های تبلیغی فعالیت دارند

بیش از دو هزار مبلغ خوزستانی در طرح های تبلیغی فعالیت دارند