مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:132023-06-21سياسي

رییس ستاد انتخابات: وزارت کشور در انتخابات سوگیری سیاسی ندارد


معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا غلامرضا روز چهارشنبه در همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع استانداری های سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، گفت: این انتخابات، چهل و یکمین انتخاباتی است که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و ستاد انتخابات کشور مصمم است بر اساس چهار مولفه تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، انتخابات آتی را برگزار کند.

معاون سیاسی وزیر کشور، سلامت انتخابات را مقدمه افزایش مشارکت برشمرد و اظهار کرد: از سال گذشته، نقاط ضعف و قوت انتخابات ها در هر استانی به طور مجزا بررسی شد و متناسب با آسیب شناسی صورت گرفته، آیین نامه ها، شیوه نامه ها و دستور العمل های آن تهیه شده است.

غلامرضا با اشاره به طرح انتخاباتی که در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: تا زمان ابلاغ، قانون فعلی انتخابات ملاک عمل خواهد بود.

وی به تناسبی شدن انتخابات در تهران هم اشاره کرد و یادآور شد: نظر وزارت کشور درباره اشکالات این نوع از انتخابات اعلام شده است اما در صورت تصویب و قانونی شدن آن، آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: وزارت کشور در انتخابات سوگیری سیاسی ندارد

رییس ستاد انتخابات: وزارت کشور در انتخابات سوگیری سیاسی ندارد